Analyse
- Groeiscan
- Marktanalyse
- Campagne analyse
Een uniek logo is de basis voor een herkenbare huisstijl: het moet de kern raken van wie jij bent, en van wat jij wilt uitstralen. Wij vinden het belangrijk dat we van tevoren goed in gesprek gaan, zodat wij beter kunnen bepalen welke stijl bij jou past.
Brandbook.
Vanuit DSGN bieden wij alle klanten een brandbook om zo een basis te bieden voor alle grafische uitingen binnen de huisstijl. Dit is een overzichtelijk document waarin al jouw huisstijlregels samen worden gevat. Dit zijn regels die waarborgen dat het toepassen van verschillende vormen, lettertypes, kleuren, verhoudingen en formats op een consistente manier gebeurt. Met het brandbook zet je jouw eigen, kenmerkende stijl neer. Zo behoud je consistentie en herkenbaarheid in de sfeer die jij wilt uitdragen. Denk hierbij ook aan content voor social media; offertes en facturen; flyers; en alles waarmee je met je merk naar buiten treedt. Klanten die jouw onderneming herkennen aan je logo, lettertype of vorm: dat is wat je wil bereiken.
Responsive Logo’s.
Tegenwoordig wordt er veel gewerkt met responsive logos: dit zijn verschillende versies van logo’s die variëren in grootte en detail, afhankelijk van de situatie. Denk hierbij aan een kleine, geminimaliseerde variant van een logo of een icoon voor op een mobiele browser, of op stickers; een middelgrote variant voor een tabletbrowser, of op briefpapier; en een volledige variant voor op de desktopwebsite of op een grote beursstand.